Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z zamówieniem. W takim przypadku należy odesłać towar na adres sklepu. Do zwrotu prosimy załączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.
PIORI Przemysław Bagiński
Wilków Wielki 67,
58-230 Niemcza
Informujemy, że przesyłki wysyłane za pobraniem i/lub do punktów odbioru paczek tj. paczkomaty nie będą przez nas odbierane.
Formularz reklamacyjny powinien zawierać:
- Imię i nazwisko zamawiającego
- Datę zamówienia
- Kwotę zamówienia
- Listę zamawianych oraz reklamowanych produktów
- Opis wady/powód reklamacji
- Czytelny podpis
- Dane kontaktowe
- Numer konta bankowego do zwrotu środków pieniężnych
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Informacja o wyniku procesu reklamacyjnego zostanie przekazana za pośrednictwem telefonu lub wiadomości mailowej na dane podane w formularzu reklamacyjnym.
Zwroty
Ubrania szyte na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom. Zwrotom podlegają ubrania dostępne od ręki.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
1. Napisz do nas na kontakt@piori.pl informację, że chcesz dokonać zwrotu, a my prześlemy Ci odpowiedni formularz.
2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu.
3. Wyślij przesyłkę na adres:
PIORI Przemysław Bagiński, ul. Stęczyńskiego 19/17, 58-100 Świdnica
Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt, czas na zwrot wnosi 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Towar odsyłany na zwrot nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania i musi posiadać oryginalnie przymocowane metki.
Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.