Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z zamówieniem. W takim przypadku należy odesłać towar na adres sklepu. Do zwrotu prosimy załączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.

Ubrania szyte na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.

PIORI Przemysław Bagiński
Wilków Wielki 67,
58-230 Niemcza

Informujemy, że przesyłki wysyłane za pobraniem i/lub do punktów odbioru paczek tj. paczkomaty nie będą przez nas odbierane.

Formularz reklamacyjny powinien zawierać:

  • Imię i nazwisko zamawiającego
  • Datę zamówienia
  • Kwotę zamówienia
  • Listę zamawianych oraz reklamowanych produktów
  • Opis wady/powód reklamacji
  • Czytelny podpis
  • Dane kontaktowe
  • Numer konta bankowego do zwrotu środków pieniężnych

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Informacja o wyniku procesu reklamacyjnego zostanie przekazana za pośrednictwem telefonu lub wiadomości mailowej na dane podane w formularzu reklamacyjnym.