Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z zamówieniem. W takim przypadku należy odesłać towar na adres sklepu. Do zwrotu prosimy załączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.

PIORI Przemysław Bagiński
Wilków Wielki 67,
58-230 Niemcza

Informujemy, że przesyłki wysyłane za pobraniem i/lub do punktów odbioru paczek tj. paczkomaty nie będą przez nas odbierane.

Formularz reklamacyjny powinien zawierać:

  • Imię i nazwisko zamawiającego
  • Datę zamówienia
  • Kwotę zamówienia
  • Listę zamawianych oraz reklamowanych produktów
  • Opis wady/powód reklamacji
  • Czytelny podpis
  • Dane kontaktowe
  • Numer konta bankowego do zwrotu środków pieniężnych

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Informacja o wyniku procesu reklamacyjnego zostanie przekazana za pośrednictwem telefonu lub wiadomości mailowej na dane podane w formularzu reklamacyjnym.

Zwroty

Ubrania szyte na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom. Zwrotom podlegają ubrania dostępne od ręki.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

1. Napisz do nas na kontakt@piori.pl informację, że chcesz dokonać zwrotu, a my prześlemy Ci odpowiedni formularz.

2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem zwrotu.

3. Wyślij przesyłkę na adres:

PIORI Przemysław Bagiński, ul. Stęczyńskiego 19/17, 58-100 Świdnica

Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt, czas na zwrot wnosi 14 dni od momentu otrzymania paczki. 

Towar odsyłany na zwrot nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania i musi posiadać oryginalnie przymocowane metki.

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.